magiskemomenter.dk

Review

TV-serien Review blev udgivet den 27. februar 2014 i USA. Serien er produceret i USA og er tilgængelig på Comedy Central. Den er også kendt som Review with Forrest MacNeil og er filmet i Los Angeles, Californien. Produktionen er et samarbejde mellem Abso Lutely Productions, Andrew Daly Productions og Comedy Central. Serien er på engelsk og følger hovedpersonen, Forrest MacNeil, der anmelder og bedømmer forskellige livserfaringer og begivenheder.

Resumé

I tv-serien Review følger vi Forrest MacNeil, en kritiker der er besat af sit arbejde. Han oplever og anmelder alt det, som seerne beder ham om at gennemgå, herunder skilsmisse, anonym sex og alskens kriminel aktivitet.

Medvirkende

• Andy Daly
  • Forrest MacNeil
  • Jessica St. Clair
  • Suzanne MacNeil
  • Megan Stevenson
  • A.J. Gibbs
  • Michael Croner
  • Josh
  • Tara Karsian
  • Lucille
  • Kaden Gibson
  • Eric MacNeil
  • James Urbaniak
  • Grant Grunderschmidt
  • Hayley Huntley
  • Tina
  • Max Gail
  • Forrests Father
  • Darcy Shean
  • Lane
  • Fred Willard
  • Jack T. Walthall
  • Sean Lamar
  • Bryce
  • Antoine McKay
  • Gene
  • Nicholas DAgosto
  • Mick
  • Julie Brister
  • Daisy
  • Christopher Wolfe
  • Joe Dale Jr.
  • Jeffrey Blitz
  • Police Officer
  • Nate Young

Fjollede fejl i TV-serien Review

Fejl #1: Kontinuitetsproblemer

Én af de mest bemærkelsesværdige fejl, som adskillige seere har opdaget i TV-serien Review, er de mærkelige kontinuitetsproblemer. I den ene scene sidder hovedpersonen med sin kaffe i venstre hånd, men så snart kameraet skifter vinkel, skifter koppen også magisk til hans højre hånd. Mon han har evnen til at teleportere sin kaffe? Eller har produktionsteamet bare været en smule ufokuseret?

Fejl #2: Spøgelsesagtige objekter

En anden morsom fejl, som har fået seerne til at trække på smilebåndet, er de spøgelsesagtige objekter i serien. I én scene ser vi vores hovedperson sidde ved sit skrivebord med et glas vand ved siden af sig. Men når han pludselig rejser sig op, er glasset mystisk forsvundet. Har serien mon en hemmelig tryllekunstner? Eller var der en desperat statist, der virkelig trængte til at slukke tørsten?

Fejl #3: Øjeblikkelige kostumeskift

En yderst bemærkelsesværdig fejl finder sted, når vores hovedperson bliver set iført en jakke i én scene og derefter, på magisk vis, pludselig skifter til en T-shirt i den næste scene. Kan det være en ny superhelte-evne, som endnu ikke er blevet afsløret? Eller har kostumedesignerne bare haft en dårlig dag?

Fejl #4: Magisk forsvinden af bipersoner

En aldeles morsom fejl er, når bipersonerne i serien synes at have en tendens til at magisk forsvinde. For eksempel kan vi se vores hovedperson iført en hat, mens han taler med en person, og i det næste øjeblik forsvinder personen og efterlader hatten hængende i luften. Måske er serien en allegori omkring genstande, der trives bedst uden menneskelig indblanding? Eller har instruktøren bare valgt at tage et kunstnerisk valg?

Fejl #5: Sproglige lapsusser

Endelig kan vi heller ikke glemme de sjove sproglige lapsusser, der har fundet vej ind i dialogen i TV-serien Review. Det kan være alt fra skuespillere, der pludselig udtaler ordene baglæns til mærkelige grammatiske konstruktioner, der får selv den mest sprogligt kyndige til at trække på smilebåndet. Er det en ny form for avantgarde-sprogbrug? Eller har manuskriptforfatterne bare lidt for meget sjov med ordene?

Alt i alt er det altid sjovt at opdage disse fejl i TV-serien Review. Det får os til at undre os over, hvad der egentlig foregår bag kulisserne, og det tilføjer også et ekstra lag af underholdning til serien. Så næste gang du ser en af disse fejl, kan du bare tage en slurk af din magiske teleporterende kaffe og nyde showet!

Andre populære titler: The RoyalFear Street: Part Three – 1666The Usual SuspectsPrinceMax Pinlig 3 – på RoskildeGrænserHawaii Five-OThe Godfather Part IIIThe Sommerdahl MurdersGlass Onion: A Knives Out MysteryFlightMurdoch MysteriesFire CountryShamelessThe MasterThe Pale Blue EyeA Man Called OttoSuperintelligenceLéon: The ProfessionalThe TerminatorDas Haus der TräumeThe Big WeddingGreenlandThe Lørenskog DisappearanceMammas PojkeShadow and Bone: Legenden der GrishaPrince of Persia: Der Sand der ZeitDie 10 Regeln der LiebeThe Hate U GiveZathura: A Space AdventureThe Girl with All the GiftsInterview with the VampireBarryThe Big LebowskiColetteDie Hart“The Last of Us” Please Hold to My HandThe Second Best Exotic Marigold HotelRun Hide FightRazboi în cupluWolf Creek 3Yes No MaybeA Single ManTrust Nobody 2Gennem Grand CanyonOn the Count of ThreeCentaurworldThe FlashBeautiful Disaster